مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 خرداد 1401 ساعت 13:222022-06-12اقتصادي

جریمه واحدهای صنفی متخلف در سمنان 5 برابر شد


مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سمنان گفت: جریمه واحدهای صنفی متخلف در این استان، پنج برابر افزایش یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی تعزیرات حکومتی استان سمنان، مهدی طیبی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سمنان بیان کرد: افزایش جریمه های واحدهای متخلف صنفی و نصب پارچه و تعطیلی واحد متخلف، ازجمله برخوردهای قانونی جدی و جدید تیم های بازرسی و نظارت بر بازار است.

وی افزود: از ابتدای امسال، 19 هزار بازرسی با تشکیل یک هزار و 100 پرونده تخلف در استان سمنان انجام و تاکنون به 95 درصد پرونده های تخلف رسیدگی شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سمنان با اشاره به دریافت 60 میلیارد ریال جریمه از واحدهای متخلف ادامه داد: کم فروشی، گران فروشی، عدم درج قیمت، عدم ارائه فاکتور، توزیع خارج از شبکه و تقلب در عرضه کالا عمده تخلفات صنفی در استان سمنان است.

طیبی یادآور شد: نظارت بر بازار به صورت مستمر توسط تیم های نظارتی سازمان جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت و تعزیرات حکومتی انجام می شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سمنان اضافه کرد: سامانه 124 سازمان صنعت معدن و تجارت به صورت مشترک با جهاد کشاورزی و سامانه 135 تعزیرات حکومتی استان آماده دریافت گزارش ها و شکایات مردمی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریمه واحدهای صنفی متخلف در سمنان 5 برابر شد

جریمه واحدهای صنفی متخلف در سمنان 5 برابر شد