مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 خرداد 1401 ساعت 13:522022-06-12سياسي

مرکز مشاوره بیماری های رفتاری در پلدختر راه اندازی شود


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری بر ضرورت راه اندازی مرکز مشاوره بیماری های رفتاری در پل دختر تاکید کرد و گفت:راه اندازی این مرکز به طورقطع راهی برای مانع شدن از سرایت این آسیب و بیماری از معتادان به خانواده ها و جامعه می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پل دختر ، بهمن صالحی نیا روز یک شنبه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر شهرستان پل دختراظهارکرد:شبکه بهداشت و درمان به جد بر فعالیت کلینیک های بهزیستی ترک اعتیاد در سطح شهرستان نظارت داشته باشد.

وی بر ضرورت راه اندازی مرکز مشاوره بیماری های رفتاری در پل دختر تاکید کرد و افزود:راه اندازی این مرکز به طورقطع راهی برای مانع شدن از سرایت این آسیب و بیماری از معتادان به خانواده ها و جامعه می شود.

معاون فرمانداری پل دختر گفت:حدود 22 نفر معتاد متجاهر در سطح این شهرستان شناسایی شده که در راستای جلوگیری از افزایش این آسیب اجتماعی لازم است نیروی انتظامی نسبت به جمع آوری آن اقدام و ضرورت شناسایی ساختمان های مخروبه که پاتوق معتادان است در پل دختر احساس می شود.

 وی بر شناسایی بیشترین ماده مصرفی و بیشترین نقاط آلوده در شهرستان تاکید کردو گفت:کمپ های ترک اعتیاد در راستای رعایت بهداشت و سلامت بیماران باید روزانه نظافت شود و تهیه جعبه کمک های اولیه و کپسول اطفا حریق در این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز مشاوره بیماری های رفتاری در پلدختر راه اندازی شود

مرکز مشاوره بیماری های رفتاری در پلدختر راه اندازی شود