مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 خرداد 1401 ساعت 14:322022-06-12اقتصادي

مشکل سازه، علت ریزش سیلوی حمیدیه است/ بیمه خسارت را پرداخت می کند


مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان گفت: در برآورهای اولیه از علت ریزش سیلوی 30 هزار تنی شهرستان حمیدیه مشخص شد علت اولیه ریزش سیلو،مشکل سازه آن بود است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، پیش از ظهر امروز ریزش قسمتی سیلوی 30 هزار تنی حمیدیه متعلق به بخش خصوصی در شبکه های اجتماعی خبرساز شد.

گندم زیادی تلف نشد عبدالزهرا سواری مالک این سیلو در تشریح چگونگی ریزش سیلو در گفت وگو با خبرنگار فارس، اظهار کرد: صبح امروز در حالی که کارگران در حال بارگیری گندم برای شرکت آرد خوزستان بودند صدایی نه چندان بلند توجه ما به خودش جلب کرد.

وی افزود:  کارگران بدون درنگ از کارگاه  که در فاصله یک تا دو متر از سیلو قرار دارد خارج و به سمت سیلو رفتند که متوجه شدند سیلو از کف ابتدا ریزش  و سپس از بالا به سمت پایین فرو ریخت.

مالک سیلو گفت: اکنون برای صحبت با مهندس اجرای سازه در سیلو به اهواز آمده ام که قرار است با هیئت فنی  و کارشناسان خود به محل حادثه رفته و علت را بررسی کنند.

سواری با بیان اینکه به هیچ کدام از کارگران آسیبی نرسیده است، بیان کرد: خسارت زیادی به گندم وارد نشده و منتظر هستیم کار کارشناسی گروه فنی که به پایان برسد که گندم را بارگیری و به سیلوی شهید رجایی که دولتی هم  هست منتقل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل سازه، علت ریزش سیلوی حمیدیه است/ بیمه خسارت را پرداخت می کند

مشکل سازه، علت ریزش سیلوی حمیدیه است/ بیمه خسارت را پرداخت می کند