مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 خرداد 1401 ساعت 15:572022-06-12سياسي

عنکبوت مقدس، باعث افزایش محبت امام رضا(ع) شد


تولیت حوزه علمیه امام حسین(ع) شهرری گفت: کاری که دشمنان در فیلم عنکبوت مقدس انجام داده اند باعث عظمت بیشتر اسلام و توجهات بیشتر به مکتب تشیع و اهل بیت علیهم السلام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری،  آیت الله سیدرضا حسینی مازندرانی تولیت حوزه علمیه امام حسین(ع) شهرری ظهر امروز در مراسم اختتامیه سال تحصیلی حوزه علمیه با اشاره به اکران فیلم موهن عنکبوت مقدس اظهار کرد: همانطور که خداوند در آیه 81 سوره اسراء می فرماید: وَ قُلْ جاءَ الْحَقُّ وَ زَهَقَ الْباطِلُ إِنَّ الْباطِلَ کانَ زَهُوقاً ؛ و بگو حقّ آمد و باطل نابود شد، همانا باطل، نابود شدنی است  کاری که دشمنان در فیلم عنکبوت مقدس انجام داده اند باعث عظمت بیشتر اسلام و توجهات بیشتر به مکتب تشیع و اهل بیت علیهم السلام شده است همچنان که یزید و یزیدیان نتوانسته اند نور درخشان امام حسین(ع) را خاموش کنند.

وی با اشاره به حوادث و شرایط سیاسی اجتماعی دوران امام علی(ع) گفت: در آن دوره آن قدر تبلیغات منفی علیه امام علی(ع) انجام شده بود که وقتی ایشان در مسجد کوفه و محراب عبادت به شهادت رسید، مردم کوفه گفتند مگر علی ابن ابیطالب نماز می خواند.

اما اکنون اثری از آن مردم باقی نمانده است در حالی که دنیا عاشق امیرالمومنین(ع)، پیامبر اعظم(ص) و امام هشتم (ع) است چنانکه در ایام ولادت ایشان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عنکبوت مقدس، باعث افزایش محبت امام رضا(ع) شد

عنکبوت مقدس، باعث افزایش محبت امام رضا(ع) شد