مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 خرداد 1401 ساعت 15:572022-06-12اقتصادي

پیشنهادات 10 گانه کارشناسان برای اجرای موفق طرح هوشمندسازی یارانه نان


کارشناسان در جلسه نقد و بررسی طرح هوشمندسازی یارانه نان پیشنهادات 10 گانه خود برای تکمیل، تصحیح و اجرای بهتر و موفق طرح را ارائه کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، در جلسه نقد و بررسی طرح هوشمندسازی یارانه نان که باحضور مجریان طرح هوشمندسازی یارانه نان از وزارت اقتصاد، کارگروه های تخصصی و کارشناسان اقتصادی برگزار شد، پیشنهاد هایی در 10 محور از جمله لزوم تولیت واحد در زنجیره گندم، آرد و نان، قیمت گذاری صحیح، ارائه کمیت نان برحسب قرص یا کیلوگرم، برداشتن انحصار های نابجا و افزایش سلامت غذایی جامعه مطرح شد.

در این جلسه علیرضا رضاپور، مسئول کارگروه روستا و عشایر، به ارائه پیشنهاداتی برای تکمیل، تصحیح و اجرای بهتر و موفق طرح هوشمندسازی یارانه نان در دولت پرداخت که محور آن ها شامل موارد زیر می باشد: متولی: درحال حاضر پنج وزارت خانه جهادکشاورزی، صمت، کار تعاون و رفاه اجتماعی، کشور و اقتصاد و اموردارایی در این طرح حضور دارند که برای اجرای بهتر طرح و پاسخگویی نیازمند یک متولی واحد هستیم که مسئولیت طرح را عهده دار باشد.

سخت افزار جدید بانکی: 90 درصد از 82 هزار شعبه نانوایی کشور مجهز به کارتخوان هستند که با ایجاد تغییرات نرم افزاری نیازی به ایجاد سخت افزار جدید نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهادات 10 گانه کارشناسان برای اجرای موفق طرح هوشمندسازی یارانه نان

پیشنهادات 10 گانه کارشناسان برای اجرای موفق طرح هوشمندسازی یارانه نان