مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 خرداد 1401 ساعت 16:022022-06-12دانش

مدرسه اشتغال سمنان افتتاح شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استانهای خبرگزاری دانشجو، آیین افتتاح مدرسه اشتغال استان سمنان با حضور صادقی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان، - با همکاری پارک علم و فناوری استان سمنان و دانشگاه صنعتی شریف مدرسه اشتغال سازمان محور استان سمنان افتتاح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استانهای خبرگزاری دانشجو، آیین افتتاح مدرسه اشتغال استان سمنان با حضور صادقی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان، جلالی، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود، کی پور، رییس بنیاد ملی نخبگان استان و جمع کثیری از دانشجویان و اعضای هیئت علمی دانشگاه ها و فعالان حوزه های مختلف فناوری استان، در محل پارک علم و فناوری استان سمنان برگزار شد.

نظری رییس پارک علم و فناوری استان سمنان در این مراسم گفت: یکی از دغدغه های اصلی کشور، اشتغال دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه ها است و اتصال بین دانشگاه و دانشجویان با صنایع، دارای ویژگی های خاصی است که توجه به آن در فرآیند اشتغال زایی لازم است.

رییس پارک استان یکی از ویژگی های مهم مدرسه اشتغال استان سمنان را حضور سازمان ها و صنایع حامی در کنار مدرسه برشمرد.

به این ترتیب که صنایع حامی، نیاز نیروی انسانی خود را مطرح می کنند و مدرسه متناسب با آن نیاز، نیروی انسانی متخصص را تربیت می کند تا هم نیاز صنعت و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدرسه اشتغال سمنان افتتاح شد

مدرسه اشتغال سمنان افتتاح شد