مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 خرداد 1401 ساعت 17:522022-06-12سياسي

مادورو: سخنان رهبر ایران به من قدرت داد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، نیکلاس مادورو رییس جمهور ونزوئلا در پیامی توییتری در اشاره به دیدار خود با رهبر انقلاب اسلامی ایران نوشت: - رییس جمهور ونزوئلا پس از دیدار با آیت الله خامنه ای در پیامی تصریح کرد: سخنان رهبر ایران به من قدرت داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، نیکلاس مادورو رییس جمهور ونزوئلا در پیامی توییتری در اشاره به دیدار خود با رهبر انقلاب اسلامی ایران نوشت: دیداری سرشار از معنویت و حکمت با رهبر ایران، علی خامنه ای داشتم.

در پیام توییتری رییس جمهور ونزوئلا در این خصوص آمده است: قدردان سخنان ایشان هستم، سخنانی که روحیه من را قوی می کند و قدرت لازم را می دهد تا به مسیر دنیای صلح و برادری که می خواهیم آن را تحکیم کنیم، ادامه بدهیم.

وی دیروز شنبه نیز در پیامی توییتری در اشاره به امضای سند همکاری های جامع راهبردی میان این کشور با ایران اعلام کرده بود: ما در حال ایجاد نقشه همکاری با راهبرد ها و برنامه هایی برای 20 سال آینده در راستای توسعه روابط ایران و ونزوئلا هستیم.

آینده بزرگ مردم مان را در نظر داریم.

این دنیای جدید است!پس از استقبال رسمی رییس جمهور کشورمان از نیکلاس مادورو در کاخ سعد آباد و دیدار و گفتگو با یکدیگر، با حضور سید ابراهیم رییسی و رییس جمهور ونزوئلا سند همکاری های جامع راهبردی 20 سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مادورو: سخنان رهبر ایران به من قدرت داد

مادورو: سخنان رهبر ایران به من قدرت داد