مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 خرداد 1401 ساعت 19:272022-06-12اقتصادي

افتتاح 53 طرح تولیدی کشاورزی در استان قزوین


همزمان با دومین روز از هفته جهاد کشاورزی 53 طرح تولیدی کشاورزی در استان قزوین افتتاح و بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، در مراسمی که عصر امروز با حضور فریبرز عباسی معاون آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی، مهدی رجحانی معاون عمرانی استاندار قزوین، رضا افلاطونی رییس سازمان جهاد کشاورزی استان، ادیب رامندی فرماندار شهرستان بویین زهرا و دیگر مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد، 53 طرح تولیدی کشاورزی در استان قزوین افتتاح و بهره برداری رسید.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در حاشیه افتتاح این طرح های تولیدی کشاورزی گفت: این طرح ها شامل 45 طرح در حوزه آب و خاک، یک طرح دام و طیور، 4 طرح باغبانی و 3 طرح صنایع تبدیلی و تکمیلی کشاورزی است.

افلاطونی افزود: برای اجرای این طرح ها در مجموع بالغ بر یک هزار و 353 میلیارد و 83 میلیون ریال از محل اعتبارات دولتی، تسهیلات بانکی و سرمایه گذاری بخش خصوصی هزینه شده است.

وی گفت: با بهره برداری از این طرح ها ضمن بهره مندی 1981 خانوار؛ زمینه اشتغال برای 224 نفر به صورت پایدار و 127 نفر به صورت تثبیت اشتغال در استان فراهم شده است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان در پایان بیان کرد: در سفر ریاست جمهوری اعتبارات خوبی به تصویب رسیده است، اما همچنان لازم است که برای تکمیل 6 هزار هکتار طرح های نیمه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 53 طرح تولیدی کشاورزی در استان قزوین

افتتاح 53 طرح تولیدی کشاورزی در استان قزوین