مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 خرداد 1401 ساعت 00:222022-06-12سياسي

محمدمهدی عسگرپور مدیرعامل خانه هنرمندان شد


پیش از این در تاریخ 26 اسفندماه 1400 مجید رجبی معمار که سکان دار مدیرعاملی خانه هنرمندان را بر عهده داشت از این سمت استعفا داده بود.

- هم زمان با برپایی جلسه شورای عالی خانه هنرمندان ایران با هدف معرفی مدیرعامل جدید؛ محمدمهدی عسگرپور به عنوان مدیرعامل جدید این خانه منصوب شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ؛ جلسه شورای عالی خانه هنرمندان ایران با هدف انتخاب مدیرعامل جدید این محیط فرهنگی و هنری دقایقی پیش (یکشنبه 22 خرداد ماه) با حضور حداکثر اعضای شورای عالی خانه هنرمندان برگزار شد.

در انتهای این جلسه و بعد از رای گیری، محمدمهدی عسگرپور به عنوان مدیرعامل جدید و جانشین مجید رجبی معمار که پیش از این در اسفند ماه 1400 از سمت خود استعفا داده بود برگزیده و انتخاب شد.

پیش از این ایرج راد رییس شورای عالی خانه هنرمندان ایران اعلام کرده بود که جلسه انتخاب مدیرعامل جدید خانه هنرمندان در تاریخ 18 اردیبهشت ماه با حضور کاندیداهای مدنظر برگزار می شود.

بعد از عدم برگزاری آن جلسه؛ تاریخ بعدی پایان اردیبهشت ماه اعلام شد که سرانجام آن جلسه نیز برگزار نشد.

تا آنکه امروز (یکشنبه 22 خرداد ماه) در نهایت اعضای شورای عالی خانه هنرمندان برای انتخاب مدیرعامل جدید دور هم جمع شدند و خروجی آن انتخاب محمدمهدی عسگرپور به عنوان مدیرعامل جدید خانه هنرمندان بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محمدمهدی عسگرپور مدیرعامل خانه هنرمندان شد

محمدمهدی عسگرپور مدیرعامل خانه هنرمندان شد