مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 خرداد 1401 ساعت 08:022022-06-13ورزشي

قهرمانی پسر 17ساله فردین در کشتی جام تختی


پدیده 17 ساله سنگین وزن کشتی ایران با کسب عنوان قهرمانی جام تختی در رده بزرگسالان، نشان داد می تواند رقیبی جدی و سرسخت برای امیرحسین زارع در راه رسیدن به مسابقات جهانی صربستان باشد.

رقابت های کشتی آزاد جام تختی به عنوان یکی از آخرین مراحل انتخابی تیم ملی کشتی آزاد برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان 2022، با ظهور پدیده ای به نام امیررضا معصومی در سنگین وزن همراه بود که توانست با شکست قاطع تمامی مدعیان، در 17 سالگی به عنوان قهرمانی رده بزرگسالان جام تختی برسد.

فرزند فردین معصومی سنگین وزن سابق کشتی ایران و دارنده مدال های نقره و برنز جهان، تمامی فاکتورهای لازم برای رسیدن به قله های افتخار در بالاترین سطح کشتی جهان را داراست؛ اندام ورزیده، قامت بلند و قدرت و جسارت مثال زدنی در برابر حریفان با وجود سن کم، نشان می دهد این کشتی گیر می تواند برای امیرحسین زارع دارنده مدال برنز المپیک و طلای جهان، بر خلاف دیگر رقبا، حریفی سرسخت و قابل احترام باشد.

امیررضا معصومی سال گذشته و در جریان رقابت های قهرمانی نوجوانان جهان در بوداپست مجارستان، با نمایشی مقتدرانه که تحسین بسیاری از کارشناسان را به دنبال داشت، بر سکوی نخست جهان ایستاد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قهرمانی پسر 17ساله فردین در کشتی جام تختی

قهرمانی پسر 17ساله فردین در کشتی جام تختی