مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 خرداد 1401 ساعت 08:122022-06-13سياسي

اقدام ایران مقابل قطعنامه آژانس اتمی پشیمان کننده خواهد بود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمود عباس زاده مشکینی نماینده مردم مشکین شهر در مجلس شورای اسلامی در گفت گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به صدور قطعنامه شورای حکام علیه آژانس بین المللی انرژی اتمی علیه جمهوری اسلامی ایران گفت: - محمود عباس زاده مشکینی گفت: قطعنامه ضدایرانی آژانس بین المللی انرژی اتمی یک قطعنامه سیاسی بوده و کشور های غربی را به خاطر تلاش برای صدور این قطعنامه از اقدام شان پشیمان خواهیم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمود عباس زاده مشکینی نماینده مردم مشکین شهر در مجلس شورای اسلامی در گفت گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به صدور قطعنامه شورای حکام علیه آژانس بین المللی انرژی اتمی علیه جمهوری اسلامی ایران گفت: این قطعنامه یک قطعنامه کاملا سیاسی است و الزامی برای ما ندارد.

وی افزود: فعالیت های هسته ای جمهوری اسلامی ایران در چارچوب قوانین و مقررات آژانس و حتی بالاتر از آن است و نظارت های مستمر رسانه آژانس از فعالیت های هسته ای ایران دائماً در حال انجام بوده است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: سفر مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی به اسراییل اعتبار آژانس را مخدوش کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدام ایران مقابل قطعنامه آژانس اتمی پشیمان کننده خواهد بود

اقدام ایران مقابل قطعنامه آژانس اتمی پشیمان کننده خواهد بود