مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 خرداد 1401 ساعت 08:272022-06-13اقتصادي

تغییر در اعضای دولت رخ خواهد داد اما «برخی» عجله نکنند!


حال با توجه به اینکه برخی از حوزه های مورد انتقاد در دولت در این فرصت حدودا یکساله نتوانسته اند پاسخ مناسبی به گلایه های مردمی و انتقادات کارشناسان حوزه خود داشته باشند لذا تغییر در این سمت ها به مرحله قطعیت رسیده و درباره انتصاب افراد جایگزین مناسب .

- تابناک : دولت سیزدهم درحالی به حدود یکسالگی فعالیت خود نزدیک می شود که در این مدت حوادث و اتفاقات متعددی را در حوزه های مختلف تجربه کرده است و این تحولات در حوزه داخلی و خارجی هریک دارای تبعات متعددی بوده اند اما سال 1401 با طرح بزرگ دولت سیزدهم در تغییر در نحوه پرداخت ارز ترجیحی که می توان آن را مهمترین اقدام دولت در سال اول خود ارزیابی کرد.

نحوه اجرای این طرح و همچنین عدم اطلاع رسانی مناسب و اقناع سازی در آغاز آن سبب شد که برخی از انتقادات به دولت وارد شود و همین مهم سببی باشد برای تلاش دولت برای رفع ایرادات و اتخاذ اقدامات مناسب برای اجرای بهینه این طرح.

علی رغم این گونه اقدامات دولت از بهارستان و صحن مجلس نطق ها و تذکرات متعددی درباره عملکرد ضعیف برخی از اعضای دولت مطرح می شد و اخباری هم درباره جمع آوری امضا برای استیضاح برخی از وزرا شنیده می شد به گونه ای که استیضاح وزرای تعاون و صمت دارای بیشترین امضا برای به جریان انداختن استیضاح آنها بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر در اعضای دولت رخ خواهد داد اما «برخی» عجله نکنند!

تغییر در اعضای دولت رخ خواهد داد اما «برخی» عجله نکنند!