مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 خرداد 1401 ساعت 08:372022-06-13سياسي

شهادت دو پاسدار نیروی هوافضای سپاه


محمد عبدوس از کارکنان هوافضای سمنان نیز پس از مدت ها مجاهدت و تلاش های خستگی ناپذیر و مخلصانه در مسیر خدمت به نظام و میهن اسلامی در حین انجام مأموریت به فیض شهادت نائل آمد و به خیل عظیم شهیدان پیوست.

- پاسدار رشید اسلام علی کمانی از رزمندگان یگان هوافضا در شهرستان خمین براثر سانحه رانندگی به فیض شهادت نائل آمد و به خیل عظیم شهیدان پیوست.

روابط عمومی سپاه روح الله استان مرکزی با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: پاسدار رشید اسلام علی کمانی از رزمندگان یگان هوا فضا بر اثر سانحه رانندگی در شهرستان خمین پس از سال ها مجاهدت و تلاش های خستگی ناپذیر و مخلصانه در مسیر پاسداری از انقلاب و ارزش های اسلامی و خدمت به نظام و میهن اسلامی و نقش آفرینی در دفاع از وطن در حین انجام مأموریت به فیض شهادت نائل آمد و به خیل عظیم شهیدان پیوست.

در این اطلاعیه با عرض تبریک و تسلیت شهادت آن پاسدار رشید اسلام به محضر مقام معظم رهبری و فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی)، ملت ایران اسلامی، خانواده مکرم و آحاد فرماندهان، مسئولین و همرزمان وی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به آگاهی مردم شهیدپرور و قدرشناس استان مرکزی می رساند که آیین های تشییع و تدفین پیکر پاک وی در چارچوب تدابیر و دستورالعمل های ستاد مقابله با کرونا در شهر خمین انجام خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهادت دو پاسدار نیروی هوافضای سپاه

شهادت دو پاسدار نیروی هوافضای سپاه