مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 خرداد 1401 ساعت 10:172022-06-13حوادث

تشکیل تیم کارشناسی برای ایجاد یگان انتظامی در شهرک صنعتی سمنان


تیم های کارشناسی بررسی های لازم را در زمینه ایجاد یگان انتظامی در شهرک صنعتی سمنان انجام دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، صبح امروز در دیدار فرمانده انتظامی استان سمنان و مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان بر لزوم تقویت و تأمین امنیت شهرک ها و نواحی صنعتی این استان تأکید شد.

سردار عبدالله حسنی فرمانده انتظامی استان سمنان در این دیدار گفت: انگیزه ها در انجام و وقوع جرم متنوع بوده و مکان هایی که در آن جرم به وقوع می پیوندد از گستردگی برخوردار است.

وی با اشاره به گستردگی شهرک های صنعتی استان سمنان، افزود: تقویت امنیت سرمایه گذاری، توسعه نظم و پیشگیری از آسیب های اجتماعی و وقوع تخلف در شهرک ها و نواحی صنعتی ازجمله برنامه های نیروی انتظامی استان است.

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه امنیت و ارتقای آن بستر پیشرفت های اقتصادی و اجتماعی است، خاطرنشان کرد: تأمین امنیت یکی از مؤلفه های مهم در جذب سرمایه گذاران است که موجب رونق تولید و ایجاد اشتغال به خصوص برای جوانان می شود.

حسنی با اشاره به نام گذاری سال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین و راهکارهای تحقق آن، گفت: شهرک ها و نواحی صنعتی بستری مناسب برای تحقق شعار سال هستند و آمادگی هرگونه همکاری را برای محقق شدن این امر داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل تیم کارشناسی برای ایجاد یگان انتظامی در شهرک صنعتی سمنان

تشکیل تیم کارشناسی برای ایجاد یگان انتظامی در شهرک صنعتی سمنان