مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 خرداد 1401 ساعت 10:372022-06-13ورزشي

تحقیق و تفحص از فدراسیون سوارکاری/پولادگر:درخواست مجلس تعویق انتخابات بود


معاون حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش گفت: درخواست مجلس این بود به دلیل تحقیق از فدراسیون سوارکاری انتخابات به تعویق بیفتد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، سیدمحمد پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای درخصوص حواشی ایجاد شده برای برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون سوارکاری اظهارداشت: طبق روال انتخابات فدراسیون های ورزشی با نظارت و هماهنگی وزارت ورزش و جوانان برگزار می شود که شامل مراحل ثبت نام، تایید صلاحیت و تعیین تاریخ برگزاری مجامع می شود.

وی افزود: در اساسنامه عنوان شده که طبق تصمیم هیات رییسه فدراسیون ها، تاریخ برگزاری مجمع می تواند تغییر پیدا کند ولی نیازمند هماهنگی با وزارت ورزش و جوانان است.

همیشه تاریخ برگزاری مجمع توسط وزارت ورزش و جوانان تایید و سپس اطلاع رسانی می شود که فدراسیون سوارکاری تاییدیه وزارت را نگرفت و از ابتدا روالی که خودشان درنظر گرفته بودند را پیش گرفتند.

پولادگر خاطرنشان کرد: درخصوص فدراسیون سوارکاری سوالاتی در کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی مطرح شد و چند نفر از نمایندگان به دلیل برخی از مشکلات که وجود داشت درخواست تحقیق و تفحص برای این فدراسیون داشتند.

در کمیسیون فرهنگی درحضور رییس وقت فدراسیون سوارکاری سوالات مطرح شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقیق و تفحص از فدراسیون سوارکاری/پولادگر:درخواست مجلس تعویق انتخابات بود

تحقیق و تفحص از فدراسیون سوارکاری/پولادگر:درخواست مجلس تعویق انتخابات بود