مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 خرداد 1401 ساعت 11:072022-06-13حوادث

کشف 352 رأس دام قاچاق در خراسان جنوبی


جانشین فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از کشف 352 رأس دام قاچاق بدون مجوز دامپزشکی به ارزش 8 میلیارد و 800 میلیون ریال خبر داد و گفت: در این رابطه 2 متهم دستگیر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، سرهنگ حسن شجاعی نسب، جانشین فرمانده انتظامی خراسان جنوبی ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان اخباری مبنی بر قاچاق احشام در سطح استان دریافت کردند که افرادی نسبت به جابه جایی و خروج احشام بدون مجوزهای قانونی از این استان اقدام می کنند که موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس قرار گرفت.

وی بیان داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی در مبادی ورودی شهرستان بیرجند به 4 دستگاه خودروی کامیونت مشکوک شدند و خودروها را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان جنوبی افزود : ماموران پس از هماهنگی با مرجع قضایی در بازرسی از خودروها 352 رأس دام قاچاق که فاقد مجوز دامپزشکی بود کشف کردند که ارزش ریالی احشام قاچاق کشف شده بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه بالغ بر 8 میلیارد و 800 میلیون ریال برآورد شد.

شجاعی نسب تصریح کرد: مأموران در این رابطه 4 دستگاه خودرو توقیف و 2 متهم که در رابطه با جابه جایی و خروج احشام از استان اقدام م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 352 رأس دام قاچاق در خراسان جنوبی

کشف 352 رأس دام قاچاق در خراسان جنوبی