مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 خرداد 1401 ساعت 11:572022-06-13اقتصادي

نقش «باند عباس آباد» در قرعه کشی خودرو چیست؟


جعفر توحیدی، مدیرعامل شرکت مگا، مجری طرح های فروش اینترنتی خودرو می گوید: برخی می گویند باندی به اسم باند عباس آباد با استفاده از ربات، در سیستم فروش خودرو نفوذ کرده و این سیستم را هک می کند که باعث می شود تعداد زیادی، خودرو ثبت نام کنند، اما این کار امکان پذیر نیست.

اگرچه این مساله در هنگام انجام قرعه کشی های خودرو مطرح شده بود اما توحیدی می گوید ربات باند عباس آباد نمی تواند در سیستم جدید فروش خودرو نقش داشته باشد.

ماجرای باند عباس آباد چیست؟ باند عباس آباد، خرید و فروش حواله های خودرو اختصاصی را در تعداد بالا انجام می دهد که اکثر دفاتر این شرکت ها و افراد در خیابان شهید بهشتی (عباس آباد) مستقر هستند.

این افراد با ایجاد اکانت های گسترده در دیوار و باما تصمیم می گیرند هنگام توزیع حواله ها، قیمت را کاهش و خرید را رونق دهند که پس از خرید، قیمت ها افزایش یافته و خودرو را عرضه می کنند؛ در حقیقت سیستم قرعه کشی باعث شده سود آنها در تفاوت قیمت کارخانه با بازار تضمین شود.

این افراد با سرمایه های بیش از هزار میلیاردی، باعث کلاهبرداری در سیستم فروش خودرو می شوند و از طرفداران ویژه سیستم قرعه کشی و در تضاد با عرضه خودرو در بورس هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش «باند عباس آباد» در قرعه کشی خودرو چیست؟

نقش «باند عباس آباد» در قرعه کشی خودرو چیست؟