مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 خرداد 1401 ساعت 13:422022-06-13اقتصادي

مهمترین کاربرد های تصفیه آب صنعتی


نتیجه کلی در دستگاه تصفیه آب صنعتی یا آب شیرین کن آب ورودی (Feed) به دو جریان آب تصفیه شده (Permeate) و پساب غلیظ (Concentrate) تبدیل می شود - یا آب شیرین کن آب ورودی (Feed) به دو جریان آب تصفیه شده (Permeate) و پساب غلیظ (Concentrate) تبدیل می شود .

فیلتر ممبران موجب حذف املاح محلول همانند پتاسیم ، سدیم ، کلسیم ، کربنات ، نیترات ، کلراید و… می شود.

در فرایند عبور آب ورودی از ممبران مواد معدنی و به طور کلی تمام ناخالصی های محلول در آب بزرگتر از 0001/0 میکرون  با حد تراکم 9/99 درصد از آب جدا می شود به بیان دیگر سختی و سنگینی آب پایین آورده می شود.

به طور کلی می توان گفت که میزان تولید آب شیرین در ممبران های 4 اینچ حدوده 5000 لیتر و در ممبران های 8  اینچ 25000 لیتر در شبانه روز است.

کاربردهای دستگاه تصفیه آب صنعتی رایج ترین کاربردهای دستگاه تصفیه آب صنعتی شامل موارد زیر می باشد : به منظور تهیه و تولید آب شرب از آب های شور ( مصارف شرب) دستگاه تصفیه آب صنعتی در تهیه و تولید آب مورد احتیاج جهت رشد سریع دام و طیور دستگاه تصفیه آب صنعتی در تامین و تولید آب مناسب جهت مصارف کشاورزی , گلخانه ای دستگاه تصفیه آب صنعتی دوبل جهت تامین و تولید آب فرآیندی کارخانه های داروسازی و لوازم آرایشی در تامین و تولید آب فرآیندی کارخانه های پتروشیمی ، فولاد ، نساجی ، کاغذ سازی ، رنگ سازی و دست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهمترین کاربرد های تصفیه آب صنعتی

مهمترین کاربرد های تصفیه آب صنعتی