مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 خرداد 1401 ساعت 14:172022-06-13سياسي

انتظار از ایران خودرو استفاده از ظرفیت های بخش خصوصی است


رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در زمینه توسعه شرکت های دانش بنیان اقداماتی انجام داده که انتظار نیز همین بود تا با فاصله گرفتن از تفکر ناکارآمد دولتی از ظرفیت بخش خصوصی نهایت استفاده به عمل آید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایکوپرس- عزت الله اکبری تالارپشتی در حاشیه برگزاری همایش ظرفیت های همکاری شرکت ها و نهادهای دانش بنیان و گروه صنعتی ایران خودرو، افزود: مقام معظم رهبری تاکید کرده اند نام گذاری و شعار سال محدود به برگزاری جلسات و بدون داشتن خروجی لازم نشود و باید نسبت به تحقق شعار اقدامات موثر و جدی صورت گیرد.

وی تصریح کرد: بخش خصوصی هم سرمایه فکری و هم سرمایه مالی دارد و چون دولت از این سرمایه عظیم غافل است، این ظرفیت معطل مانده، در صورتی که بخش دانش بنیان ظرفیت های عظیمی دارد که در حوزه قطعه و خودروسازی می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

اکبری تالارپشتی با بیان این که عملکرد گذشته صنعت خودرو کشور قابل دفاع نیست، گفت: دلیلی ندارد خودروساز به بهانه هایی مانند تحریم به روز نباشد.

وی تصریح کرد: سرمایه نیروی انسانی عظیم و متخصصی در دو خودروساز بزرگ کشور وجود دارد که اگر خودباوری باشد، این سرمایه می تواند به میدان بیاید و بسیاری از مشکلات خودروسازی را برطرف کند، توصیه ما در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتظار از ایران خودرو استفاده از ظرفیت های بخش خصوصی است

انتظار از ایران خودرو استفاده از ظرفیت های بخش خصوصی است