مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 خرداد 1401 ساعت 14:322022-06-13سياسي

سه قلوهایی به عشق حاج قاسم و امام رضا+ عکس


سه قلوهای لنده ای در بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج به دنیا آمدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، سه قلوهای لنده ای در بیمارستان امام سجاد یاسوج به دنیا آمدند تا آقای سهرابی و خانمش که هر کدام 35 و 29 سال دارند حالا صاحب 6 فرزند باشند.

پدر سه قلوها که برادر شهید محمد سهرابی ثانی که در 1390 در درگیری با گروهک تروریستی پژاک در منطقه جاسوسان به شهادت رسید در گفت وگو با فارس گفت: خیلی خوشحالم که خداوند به من چنین نعمتی اعطا کرد.

مهیار سهرابی ثانی ادامه داد: همیشه از امام رضا طلب می کردم که دوباره به من فرزندی عنایت کند تا به عشق شهید سلیمانی نام او را قاسم بگذارم که عنایت خداوند و امام رضا شامل حال من شد و 3 فرزند پسر به من هدیه کرد که نام یکی از آنها را قاسم ، دیگری را به عشق امام هشتم رضا و به یاد برادر شهیدم نام فرزند سوم را محمد گذاشتم.

وی با اشاره به عشق و علاقه ای که به شهید حاج قاسم سلیمانی دارد، گفت: خوشحالم که خداوند چنین عنایتی به من کرد تا با نام گذاری نام فرزندم عشق و ارادت خود به این شهید والامقام را نشان دهم،  امیدوارم فرزندانم در آینده هم راه این شهید بزرگوار را ادامه دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس؛ پدر این سه قلوها حالا دارای 6 فرزند از جمله 5 فرزند پسر و یک دختر است و با توجه به اینکه خود دارای معلولیت بوده از وضع مالی مناسبی برخور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سه قلوهایی به عشق حاج قاسم و امام رضا+ عکس

سه قلوهایی به عشق حاج قاسم و امام رضا+ عکس