مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 خرداد 1401 ساعت 16:022022-06-13اقتصادي

تنها 4 درصد از شرکت های دانش بنیان در بخش کشاورزی فعال هستند


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی گفت: هم اکنون تنها 4 درصد از شرکت های دانش بنیان در بخش کشاورزی فعال هستند که تقویت این بخش در حوزه کشاورزی از ضروریات اجتناب ناپذیر است.

-  به گزارش خبرگزاری فارس از  اراک، علی صفری ظهر امروز در نشست هم اندیشی با شرکت های دانش بنیان بخش کشاورزی با اشاره به نامگذاری 21 تا 27 خردادماه به عنوان هفته جهادکشاورزی اظهار کرد: سومین روز از هفته جهاد کشاورزی به عنوان روز دانش بنیان اشتغال نامگذاری شده شده که به همین مناسبت دیدار و گفت وگو با فعالان دانش بنیان بخش کشاورزی یکی از برنامه های پیش بینی شده در هفته جهاد کشاورزی است.

وی با بیان اینکه شرکت های دانش بنیان نقش و تاثیر به سزایی در تحول کشور داشته و می توانند منشا اثر باشند، تصریح کرد: هم اکنون تنها 4 درصد از شرکت های دانش بنیان در بخش کشاورزی فعال هستند که تقویت این بخش در حوزه کشاورزی از ضروریات اجتناب ناپذیر است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی با اشاره به دستاوردهای انقلاب در حوزه بخش کشاورزی گفت: رسیدن به تولید بیش از 3 میلیون تن محصولات کشاورزی از جمله مهم ترین دستاوردهای انقلاب است.

صفری گفت: متاسفانه بی برنامگی و عدم مدیریت در تولید محصولات کشاورزی موجب شده در حوزه آب با چالش هایی مواجه شویم، چرا که بخش اعظمی از آب در این بخش ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنها 4 درصد از شرکت های دانش بنیان در بخش کشاورزی فعال هستند

تنها 4 درصد از شرکت های دانش بنیان در بخش کشاورزی فعال هستند