مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 خرداد 1401 ساعت 16:122022-06-13فرهنگي

زبان فرهنگ و هنر رساترین ابزار برای تعاملات بین المللی است


به گزارزش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محمدمهدی اسماعیلی وزیر امروز دوشنبه 23 خرداد در دیدار با لودمار گونسالوس د آگیارنتو سفیر کشور برزیل در ایران با بیان این مطلب، - وزیر فرهنگ گفت: تولید آثار سینمایی مشترک و برپایی هفته فیلم های سینمایی میان دو کشور ایران و برزیل می تواند به شناخت بیشتر دو ملت از فرهنگ یکدیگر کمک کند.

به گزارزش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محمدمهدی اسماعیلی وزیر امروز دوشنبه 23 خرداد در دیدار با لودمار گونسالوس د آگیارنتو سفیر کشور برزیل در ایران با بیان این مطلب، افزود: دولت مردمی در حال حاضر تعاملات اقتصادی بسیاری را با دولت برزیل دارد و به همین نسبت توقع می رود تعاملات فرهنگی و هنری میان دو کشور نیز گسترش یاید.

وی ادامه داد: در میان بخش های مختلف فرهنگی برخی حوزه ها از ظرفیت بیشتری برای برپایی رویداد های مشترک بین دو کشور برخوردار است و حوزه سینما و تولید آثار سینمایی مشترک یا برپایی هفته های فیلم های سینمایی بین دو کشور ایران و برزیل می تواند به شناخت بیشتر ملت ها از فرهنگ یکدیگر کمک کند.

وزیر فرهنگ ادامه داد: برای برپایی رویداد های مشترک فرهنگی و هنری دو کشور ایران و برزیل از آمادگی لازم برخوردار هستیم تا با بهره مندی از ظرفیت بالای تاریخی و فرهنگی شهر های مختلف ایران میزبان اهالی فرهنگ و هن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زبان فرهنگ و هنر رساترین ابزار برای تعاملات بین المللی است

زبان فرهنگ و هنر رساترین ابزار برای تعاملات بین المللی است