مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 خرداد 1401 ساعت 17:272022-06-13حوادث

باند سارقان منازل نیمه ساز در اصفهان منهدم شد


رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری اعضای باند 5 نفره ای که اقدام به سرقت اموال از منازل نیمه ساز می کردند و کشف مقادیر زیادی اموال مسروقه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری پلیس، حسین تُرکیان رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از منازل نیمه ساز که سارقان در چند فقره با تهدید سلاح سرد دست و پای نگهبان را بسته و پس از سرقت اموال از محل متواری می شدند، سریعاً اکیپی از کارآگاهان مجرب پلیس آگاهی این موضوع را دنبال کردند.

وی افزود: کارآگاهان پس از حضور در محل های وقوع سرقت و انجام تحقیقات تخصصی از نگهبانان دریافتند که سارقان 5 نفر است که به صورت باندی در ساعات پایانی شب به منازل نیمه ساز دستبرد می زدند.

ترکیان گفت: تحقیقات در زمینه دستگیری متهمان در دستور کار بود تا اینکه مأموران کلانتری 18 فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان حین گشت زنی در حوزه ماموریتی خود 5 نفر را در حال سرقت اموال از یک منزل نیمه ساز مشاهده و بلافاصله نسبت به دستگیری آن ها اقدام کردند.

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: متهمان پس از دستگیری سریعاً به پلیس آگاهی منتقل و تحقیقات از آنان به صورت تخصصی صورت گرفت که نهایتاً به 9 فقره سرقت اموال منازل نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باند سارقان منازل نیمه ساز در اصفهان منهدم شد

باند سارقان منازل نیمه ساز در اصفهان منهدم شد