مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 خرداد 1401 ساعت 18:172022-06-13اقتصادي

توسعه کشت گلخانه ای در استان سمنان پیگیری می شود/ آب؛ چالش اصلی بخش کشاورزی


سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه توسعه کشت گلخانه ای و توسعه باغ ها در اراضی شیب دار استان به عنوان مصوبه سفر و برنامه وزارت جهاد کشاورزی به طور جدی پیگیری می شود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، محمدرضا قاسمی سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان عصر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان سمنان که به مناسبت هفته جهاد کشاورزی انجام شد، اظهار کرد: توسعه باغ ها در اراضی شیب دار در راستای مصرف بهینه آب در این بخش با جدیت در استان سمنان دنبال خواهد شد.

وی بیان کرد: مهم ترین رسالت این مجموعه سازمانی امنیت غذایی و توسعه تولید غذای سالم به اندازه کافی و قابل دسترس برای همه با رعایت الزامات زیست محیطی و حفظ منابع پایه است.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: استمرار تولید در این حوزه به عنوان یک اولویت در سیاست های وزارت جهاد کشاورزی تبیین شده و این رسالت با کمک مجموعه ای از همکاران در بخش های تخصصی در حال انجام است.

قاسمی با بیان اینکه در هفته جهاد کشاورزی 93 طرح و پروژه به بهره برداری می رسد، ادامه داد: از این تعداد، 11 طرح اقتصادی با صرف اعتبار 114 میلیارد تومان و 82 طرح عمرانی با اعتبار 28 میلیارد تومان به بهره برداری می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه کشت گلخانه ای در استان سمنان پیگیری می شود/ آب؛ چالش اصلی بخش کشاورزی

توسعه کشت گلخانه ای در استان سمنان پیگیری می شود/ آب؛ چالش اصلی بخش کشاورزی