مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 خرداد 1401 ساعت 19:172022-06-13سياسي

اردوهای «آموزشی تفریحی محلات حاشیه شهر» در خراسان شمالی اجرا می شود


معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی از اجرای طرح اردوهای آموزشی تفریحی محلات حاشیه شهر در این استان خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، عصر امروز رضا رضایی، معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی در گفت وگو با رسانه ها با اعلام اجرایی شدن اردوهای آموزشی تفریحی محلات حاشیه شهر در استان، اظهارکرد: این طرح برای اولین بار ویژه اهالی محله حر بجنورد با برنامه های آموزشی، تفریحی، بازی و سرگرمی فردا سه شنبه در محل پارک بش قارداش آغاز خواهد شد.

وی گفت: هدف از اجرای این طرح را ایجاد روحیه خودسازی و اعتماد به نفس در بین نوجوانان و جوانان،ایجاد روحیه و نشاط همراه با تفریحات سالم در زندگی نوجوانان و جوانان، ایجاد بستر مناسب برای تمرین یک زندگی دسته جمعی،کسب تجربه در زمینه های مختلف اجتماعی، اخلاقی و فرهنگی همچنین تقویت بنیه اعتقادی و آشنایی با دوستان جدید و انس و الفت با آنان می باشد.

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی افزود: طرح اردوهای آموزشی، تفریحی در 10 محله حاشیه شهر به همت معاونت امور فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و موسسه فرهنگی و هنری پرتو آفتاب فردا، بیست و چهارم خردادماه در بجنورد آغاز و تا سی ام تیرماه سال جار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردوهای «آموزشی تفریحی محلات حاشیه شهر» در خراسان شمالی اجرا می شود

اردوهای «آموزشی تفریحی محلات حاشیه شهر» در خراسان شمالی اجرا می شود