مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 خرداد 1401 ساعت 20:122022-06-13اقتصادي

مهلت تسلیم اظهارنامه مالیاتی تمدید شد


وزیر امور اقتصادی و دارایی طی دستوری در نشست با رؤسای اتاق های اصناف کشور، انجمن اسلامی بازار تهران ، رییس کمیسیون اقتصادی مجلس مهلت تسلیم اظهار نامه های مالیاتی فعالان اقتصادی را تا 15 تیر ماه تمدید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از شبکه اخبار اقتصادی و دارایی ایران (شادا)، سید احسان خاندوزی در نشست با اتاق های اصناف و انجمن اسلامی بازار عنوان کرد: نگاه وزارت اقتصاد و نظام اداری کشور در دولت سیزدهم این است که با حرکت به سمت نظام مبتنی بر اطلاعات و واقعیت های اقتصادی در اخذ مالیات، از نظام ممیز محور که اجازه اعمال سلیقه و برخورد های انفرادی و سلیقه محور را به ممیزان مالیاتی می دهد و می تواند زمینه ساز مناسبات ناسالم احتمالی نیز باشد، عبور کنیم.

وزیر اقتصاد با تأکید بر اینکه این حرکت و این رویکرد حتما باید با جلب نظر و مشارکت خود فعالان اقتصادی صورت گیرد، گفت: دقیقا به خاطر همین است که ما در اجرای منویاتی که قانون بودجه، هم در سال گذشته و هم امسال بر دولت تکلیف کرده است، تلاش کرده ایم، فراتر از قانون، مجوز های لازم را به منظور همراهی هر چه بیشتر با نظام صنفی کشور، دریافت کنیم.

خاندوزی با بیان اینکه، این رویه را مطمئنا در آینده نیز ادامه خواهیم داد: اظهار داشت: ما به جهت اینکه نیازمند ایجاد و تقویت یک پیوند تنگاتنگ بین نظام ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت تسلیم اظهارنامه مالیاتی تمدید شد

مهلت تسلیم اظهارنامه مالیاتی تمدید شد