مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 خرداد 1401 ساعت 20:372022-06-13ورزشي

سرانه ورزشی در دماوند افزایش پیدا می کند


مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران طی بازدیدی که از اماکن شهرستان دماوند داشت از افزایش سرانه ورزشی در این شهرستان خبر داد.

- علی جوادی مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران امروز در حاشیه بازدید از اماکن ورزشی دماوند و رودهن در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در رودهن، اظهار کرد: با پیگیری هایی که نماینده مردم شهرستانهای دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی و فرماندار شهرستان دماوند داشتند، امروز به صورت میدانی در شهرستان دماوند به همراه همکاران حاضر شدیم تا مشکلات ورزشی و همچنین مشکلات جوانان را از نزدیک مشاهده کنیم.

وی گفت: متأسفانه در خصوص نگهداری اماکن ورزشی در دماوند، رودهن و آبعلی کم لطفی هایی شده که با هماهنگی فرماندار شهرستان دماوند مقرر شد این مشکلات در آینده نزدیک بر طرف شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران بیان کرد: با پیگیری هایی که فرماندار شهرستان دماوند در حال انجام آن هستند و تأکید استاندار تهران در امر توسعه ورزش در استان تهران است، چند تصمیم خیلی مهم گرفته شد که اصلی ترین آن افزایش سرانه ورزشی در شهرستان دماوند تا پایان سال است.

جوادی ادامه داد: دیواره سخره نوردی دماوند، زمین های فوتبال و استخر های دماوند و رودهن و نیز سالن ورزشی و پیست اسکی آبعلی تکمیل و ترمیم خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرانه ورزشی در دماوند افزایش پیدا می کند

سرانه ورزشی در دماوند افزایش پیدا می کند