مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 خرداد 1401 ساعت 21:422022-06-13دانش

راهپیمایی اربعین را مانند راهیان نور با حضور سلایق گوناگون دانشجویان برگزار کنیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، عبدالحسین کلانتری معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم تحقیقات و فناوری در نشست شورای سیاست گذاری راهیان نور کشور که با محوریت قرارگاه شهید علم الهدی و با حضور روسا و معاونین فرهنگی دانشگاه ها و هم چنین مسئولان سازمان .

- معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم گفت: همانطور که در اردو های راهیان نور شاهد تنوع حضور افراد و دانشجویان بودیم باید این موضوع در راهپیمایی اربعین نیز مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، عبدالحسین کلانتری معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم تحقیقات و فناوری در نشست شورای سیاست گذاری راهیان نور کشور که با محوریت قرارگاه شهید علم الهدی و با حضور روسا و معاونین فرهنگی دانشگاه ها و هم چنین مسئولان سازمان بسیج دانشجویی در محل وزارت علوم برگزار شد، گفت: همان طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند راهیان نور یک فناوری است.

وی افزود: انقلاب اسلامی ابداعاتی در حوزه های مختلف داشته و از فناوری ها در حوزه های فرهنگی و اجتماعی نیز استفاده کرده است، البته نزدیکی ما به این فناوری ها موجب شده ادراک دقیقی نسبت به آن ها نداشته باشیم؛ با این اوصاف تنها با یک نگاه از بیرون می توانیم بفهمیم که این اتفاقات چه قدر بزرگ بوده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهپیمایی اربعین را مانند راهیان نور با حضور سلایق گوناگون دانشجویان برگزار کنیم

راهپیمایی اربعین را مانند راهیان نور با حضور سلایق گوناگون دانشجویان برگزار کنیم