مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 خرداد 1401 ساعت 22:272022-06-13اقتصادي

عرضه برندهای مطرح قطعات خودرو در نمایشگاه اصفهان


نمایشگاه بین المللی اصفهان در آخرین هفته خردادماه و در قالب هجدهمین نمایشگاه تخصصی قطعات، مجموعه ها و صنایع وابسته خودرو میزبان شرکت های برتر کشور خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، به نقل از روابط عمومی شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان، نمایشگاه قطعات خودرو اصفهان که طی روزهای 26 تا 30 خردادماه و به مدت 5 روز برپا می شود، 105 شرکت از 15 استان کشور را گرد هم جمع می کند تا به ارائه دستاوردها و توانمندی های فنی و خدماتی خود بپردازند.

در این نمایشگاه شرکت های مطرحی از استان های اصفهان، تهران، البرز، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، قم، فارس، گیلان، سمنان، یزد، مازندران، سیستان و بلوچستان، مرکزی، قزوین و همدان حضور دارند و توانمندی های خود را در قالب قطعات و مجموعه های خودرو، قطعات موتور، اجزا و قطعات الکترونیک خودرو، ماشین آلات و تجهیزات قطعه سازی، تحقیقات و طراحی مهندسی، مواد اولیه و تجهیزات جانبی خودرو، بازرگانی و خدمات پس از فروش، لوازم تزییناتی خودرو، تعمیر و نگهداری خودرو، محصولات پاک کننده خودرو، سیستم شاسی، تیونینگ، خدمات پس از فروش و بیمه در معرض بازدید علاقمندان قرار می دهند.

هجدهمین نمایشگاه تخصصی قطعات، مجموعه ها و صنایع وابسته خودرو در حالی برگزار می شود که 70 درصد شرکت های حاضر در این نمایش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرضه برندهای مطرح قطعات خودرو در نمایشگاه اصفهان

عرضه برندهای مطرح قطعات خودرو در نمایشگاه اصفهان