مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 خرداد 1401 ساعت 22:322022-06-13ورزشي

آن قطعنامه و این بیانیه


همزمان با شکل گیری مذاکرات هسته ای در دولت قبل، برخی از مسئولان وقت از طریق روزنامه ها و رسانه های تحت مدیریت خود و مصاحبه های پی در پی اعلام می کردند که حتی آب خوردن مردم هم به توافق هسته ای وابسته است! تا آنجا که ادعا می کردند، - خبرگزاری فارس، حسین شریعتمداری در  یادداشتی تحت عنوان آن قطعنامه و این بیانیه !(نکته) در روزنامه کیهان نوشت: 1- اوایل سال 1359 در میان حیرت مردم و مسئولان وقت، پیشنهاد انحلال ارتش مطرح شد ، تا آنجا که برخی از افراد ساده لوح و دارای مسئولیت نیز بر آن اصرار می ورزیدند.

این پیشنهاد با توجه به آن که ارتش در بحبوحه انقلاب به ملت پیوسته و حمایت جانانه حضرت امام را نیز با خود داشت، عجیب به نظر می رسید و البته خیلی زودتر از آنچه پیشنهاد دهندگان انتظارش را داشتند نیز از نفس افتاد .

اما چند ماه بعد 31 شهریورماه همان سال ارتش صدام که از سوی قدرت های بزرگ آن روز تا بن دندان مسلح شده بود به ایران اسلامی حمله کرد! 2- آن شب که قرار بود آمریکا برای آزادی گروگان های جاسوس دزدانه وارد ایران شود، چراغ های ورزشگاه شیرودی را برخلاف همیشه روشن نگاه داشته بودند! چرا؟! برای آن که قرار بود هلی کوپترهای آمریکا در محل این ورزشگاه فرود آمده و مأموریت آزادی گروگان های جاسوس را از آن نقطه آغاز کنند! چه کسانی چراغ های ورزشگاه را روشن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آن قطعنامه و این بیانیه

آن قطعنامه و این بیانیه