مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 خرداد 1401 ساعت 23:372022-06-13سياسي

اعطای عنوان شهید و ایثارگر برای محیطبانان در حال پیگیری است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، احمد رضا لاهیجان زاده عصر امروز در آیین گرامیداشت روز محیطبان که در سالن همایش های اتاق بازرگانی برگزار شد، ضمن قدردانی از زحمات بی دریغ محیطبانان اظهار کرد: تاکنون 150 محیط بان در کشور برای صیانت از محیط زیست به شیوه مظلومانه ای به شهادت رسیدند.

وی با اشاره به اینکه موضوع دریافت عنوان شهید و ایثارگر برای محیطبانان در حال پیگیری است، گفت: اگر تاکنون در این زمینه اقدامات موثری انجام نشد موضوعی است که به ضعف در قانون باز می گردد.

مشاور رییس سازمان حفاظت محیط زیست به سیاست های ابلاغی رهبر انقلاب که بعد از 6 سال در حوزه محیط زیست مورد توجه قرار نگرفت، تصریح کرد: دولت سیزدهم با جدیت در این زمینه وارد شده است و قصد دارد عقب افتادگی ها را با سیاست های ابلاغی جبران کند.

این مسؤول به خسارت های وارد شده به محیط زیست در کشور اشاره کرد و گفت: وضعیت محیط زیست به مرحله هشدار و وضعیت قرمز رسید؛ حتی مواردی که دیگر به محیط زیست هم مطرح نبود پای مسائل اجتماعی و امنیتی هم به میان آمد.

لاهیجان راده موضوع آب را مهمترین چالش در کشور عنوان کرد و گفت: جنگل های زاگرس و هیرکانی، دریا و کوه ها مورد تجاوز قرار گرفته است؛ برداشت بی رویه از منابع آب های زیر زمینی به صورت غیر مجاز مسائل زیست محیطی را به مخاطره انداخته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای عنوان شهید و ایثارگر برای محیطبانان در حال پیگیری است

اعطای عنوان شهید و ایثارگر برای محیطبانان در حال پیگیری است