مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 خرداد 1401 ساعت 07:122022-06-14ورزشي

هنرنمایی دونده خراسان جنوبی در اردوی تیم ملی


در ششمین اردوی آمادگی تیم ملی پارا دوومیدانی جانبازان و معلولین «اشتری» برای پاراآسیایی شدن محک می خورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، با دعوت فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین جمهوری اسلامی ایران دو ومیدانی کار خراسان جنوبی به ششمین اردوی آمادگی تیم ملی پیوست.

 ششمین اردوی آمادگی تیم ملی پارا دو ومیدانی جانبازان و معلولین جمهوری اسلامی ایران با شرکت 25 ورزشکار از امروز تا 10 تیرماه امسال در کمپ تیم های ملی فدراسیون برگزار می شود.

علی اشتری ورزشکار پارا دوومیدانی کار خراسان جنوبی در سی و ششمین دوره مسابقات قهرمانی دو و میدانی جانبازان و معلولین کشور تحت نظارت کمیته بین المللی پارالمپیک که در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب برگزار شد در ماده پرش طول با گردن آویز طلا بر سکوی نخست رقابت ها ایستاد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس؛ پیش از این ملی پوش تیم ملی پارادو و میدانی جانبازان و معلولین خراسان جنوبی در پنجمین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی پارادو و میدانی ایران در معیت 25 ملی پوشی معلول و جانباز کشور با سرپرستی سیدجواد موسوی به روزترین تکنیک ها و تاکتیک های ورزشی را زیر نظر بهمن رضایی سرمربی و حجت الاسلام احمد داعی مربی فرهنگی ملی پوشان توانمندی های خود را به نمایش گذاشته بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنرنمایی دونده خراسان جنوبی در اردوی تیم ملی

هنرنمایی دونده خراسان جنوبی در اردوی تیم ملی