مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 خرداد 1401 ساعت 07:272022-06-14پزشكي

افزایش مصدومان کارخانه کربنات سدیم به 123 نفر


رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در بازدید شبانه از بیمارستان حضرت قائم (عج)، ضمن بررسی روند ارایه خدمات درمانی به مصدومان حادثه نشتی مواد شیمیایی در کارخانه کربنات سدیم شهرستان فیروزآباد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، دکتر سید وحید حسینی شامگاه دوشنبه با حضور در بیمارستان حضرت قائم (عج) شهرستان فیروزآباد، ضمن گفت و گو با تیم واکنش سریع دانشگاه و مسوولان این مرکز درمانی، از نزدیک جویای روند خدمت رسانی به مصدومان این حادثه شد.

او با بازدید از بخش های بستری مصدومان این حادثه، بر فرآیندهای ارائه خدمات در این مرکز درمانی نظارت کرد و با گفت و گو با مصدومان و همراهان، میزان رضایتمندی آنان را از دریافت خدمات جویا شد.

مسوول ارشد حوزه سلامت فارس با اعلام اینکه خوشبختانه موردی از فوت ناشی از این حادثه گزارش نشده است، افزود: 133 مصدوم به بیمارستان حضرت قائم (عج) منتقل شدند که از این تعداد تاکنون 114 مصدوم ترخیص شدند.

دکتر حسینی با بیان اینکه پس از وقوع حادثه بلافاصله مراکز درمانی و بیمارستان های شیراز و شهرستان ها به حالت آماده باش درآمدند، از برگزاری دو نشست ستاد مدیریت بحران دانشگاه و اعزام تیم پزشکی متخصص، یک دستگاه بالگرد، 12 دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به شهرستان فیروزآباد خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش مصدومان کارخانه کربنات سدیم به 123 نفر

افزایش مصدومان کارخانه کربنات سدیم به 123 نفر