مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 خرداد 1401 ساعت 08:322022-06-14حوادث

دستگیری هکر صرافی در پایتخت توسط پلیس فتا مازندران


رییس پلیس فتا مازندران از شناسایی و دستگیری کلاهبرداری که اقدام به هک یکی ازصرافی های کشور وبرداشت غیرمجاز بیش از 14 میلیارد ریال از حساب دیگران کرده بود خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سامع خورشاد صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: درپی مراجعه یکی از مدیران عامل صرافی مازندران به مراجع قضایی و انتظامی استان مبنی بر برداشت غیرمجاز وجه از حسابش، موضوع در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: طبق اعلام مدیر صرافی، رمزارزهای برداشت شده به حساب فردی مشخص واریز شده، که پس از شناسایی آن و احضار به ‏پلیس فتا در اظهارات خود بیان کرد کارت خود را در اختیار فردی که با قیمت بالا کارتم را اجاره می کرد قرار دادم و از ماجرای هک صرافی ‏اطلاعی ندارم.

‏ رییس پلیس فتا مازندران تصریح کرد: با بررسی ها و تلاش کارشناسان پلیس فتا هویت متهم مشخص و با اقدامات صورت گرفته محل اختفای وی مورد شناسایی قرارگرفت که در یک عملیات غافلگیرانه متهم سایبری در پایتخت دستگیر و ادله دیجیتال وی جمع آوری گردید.

این مسؤول بیان کرد: با شروع تحقیقات از متهم، وی منکر هرگونه بزه انتسابی شد ولی پس از مواجهه ‏با مستندات و مدارک جمع آوری شده از ‏سوی کارشناسان این پلیس، ضمن اعتراف به جرم انتسابی، در ‏خصوص علل و انگیزه خود از ارتکاب این جرم گفت ‏


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری هکر صرافی در پایتخت توسط پلیس فتا مازندران

دستگیری هکر صرافی در پایتخت توسط پلیس فتا مازندران