مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 خرداد 1401 ساعت 09:572022-06-14اقتصادي

نهضت ملی مسکن، دریچه امیدی به روی قشر ضعیف


شرایط ناپایدار اقتصادی در جامعه امروز رویای شیرین صاحب خانه شدن را برای بسیاری از افراد جامعه غیرممکن کرد اما دستور رییس جمهور و تعهد ساخت سالی یک میلیون واحد مسکن بارقه امیدی بود تا شازد اقشار متوسط و ضعیف جامعه نیز بتوانند به خانه دار شدن فراتر از یک رویا بنگرند! - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، مسکن همواره به عنوان یکی از اساسی ترین نیازهای انسان مطرح بوده و دولت ها در قبال تامین آن وظایفی بر عهده دارند.

  در سال های گذشته، دولت های مختلف کم و بیش برای تامین مسکن گام هایی برداشتند که می توان موثرترین آن را اجرای طرح مسکن مهر در دولت نهم و دهم دانست.

  طرحی که گرچه در اجرا با مشکلاتی مواجه شد و البته صد در صد به موفقیت نرسید اما توانست بخشی از اقشار ضعیف جامعه را خانه دار کند و در کل الگوی موفقی تلقی شود.

  پس از آن با روی کار آمدن دولت یازدهم، وزیر مسکن، طرح مسکن مهر را در حالی مضحک و نامناسب خواند که دولتش طی 8 سال هیچ اقدام درخوری در حوزه مسکن انجام نداد.

  عباس آخوندی با تمسخر سازوکار مسکن مهر از اجرای پروژه ای دیگر در حوزه ساخت خانه خبر داد اما شاهد بودیم که تنها نام اقدام مسکن ملی شنیده شد و تا آخرین سال از عمر 8 ساله دولت سابق اتفاقی به منصه ظهور ننشست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهضت ملی مسکن، دریچه امیدی به روی قشر ضعیف

نهضت ملی مسکن، دریچه امیدی به روی قشر ضعیف