مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 خرداد 1401 ساعت 10:072022-06-14سياسي

فرمانده ای که در صف غذا هم قرآن می خواند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، شهادت مرگی است، انتخاب شده، مرگی که انسان به سوی آن می رود نه آنکه به سوی انسان بیاید و اهمیت و ارزش شهید و شهادت نیز از همین جا سرچشمه می گیرد به گفته شهید آوینی زندگی به خون وابسته است و پیکر تاریخ بی خون خدا مرده ای بیش نیست و سر مبارک امام شهید بر فراز نی رمزی است میان خدا و عشاق؛ یعنی که این است بهای دیندار؛ اگر چه گفته می شود شیعه اگر در بستر هم بمیرد، شهید است.

مختصری از زندگی نامه شهید ولی الله عباسی ولی عباسی معروف به ولی الله، فرزند عبدالله و طلا سال 1343 در پا قلعه از توابع شهرستان چرداول واقع در استان ایلام به دنیا آمد؛ سال 1350 وارد مدرسه ابتدایی پا قلعه شد.

وی دانش آموزی باهوش و با استعداد بود به طوری که کلاس دوم و سوم را جهشی خواند؛ تحصیلات ابتدایی را در سال تحصیلی 1354-1355 به پایان رساند و در سال 1354 وارد مدرسه راهنمایی پاقلعه شد و این دوره را با موفقیت در سال تحصیلی 1357-1356 پشت سر گذاشت.

او از همان دوران کودکی نماز می خواند و به محض این که از مدرسه برمی گشت به مسجد می رفت؛ نسبت به خانواده و خویشاوندان مهربان بود، با اشخاص دروغگو نشست و برخاست نمی کرد، امام خمینی (ره) را بسیار دوست داشت و به امر به معروف و نهی از منکر بسیار اهمیت می داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده ای که در صف غذا هم قرآن می خواند

فرمانده ای که در صف غذا هم قرآن می خواند