مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 خرداد 1401 ساعت 10:172022-06-14اقتصادي

کمک 25 میلیون تومانی هنرمندان برای آزادی زندانیان مالی


رییس حوزه هنری چهارمحال وبختیاری گفت: نمایشگاه «قاب مهربانی» به همت هنرمندان تجسمی استان توانست بیش از 25 میلیون تومان فروش آثار داشته باشد که صرف آزادی زندانیان جرایم غیرعمد شد.

- احسان قائدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: نمایشگاه قاب مهربانی به همت هنرمندان تجسمی استان  همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامی در شهرکرد افتتاح شد و توانست بیش از 25 میلیون تومان فروش آثار داشته باشد.

رییس حوزه هنری چهارمحال وبختیاری با بیان اینکه تطبیق فضای هنری با امر اجتماعی از اولویت هایی است که در این برنامه دنبال شده است، افزود: انتظار حضور مردم در این دست نمایشگاه ها از سوی حوزه هنری و هنرمندان بسیار بیشتر است که امید است زیرساخت های مناسب این مهم به درستی اتفاق بیفتد.

وی اظهار داشت: زیرساخت های هنری برای ارائه آثار هنری هنرمندان در چهارمحال وبختیاری از جایگاه خوبی برخوردار نیست و هنرمندان این استان با وجود اینکه در بیشتر رشته های هنری در کشور سرآمد هستند ولی مکان مناسبی برای ارائه آثار خود ندارند که این مسئله حمایت هر چه زودتر و بیشتر مسئولان ارشد استانی برای تهیه زیر ساخت های اصلی چون گالری آثار، پلاتوی نمایش و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 25 میلیون تومانی هنرمندان برای آزادی زندانیان مالی

کمک 25 میلیون تومانی هنرمندان برای آزادی زندانیان مالی