مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 خرداد 1401 ساعت 10:422022-06-14سياسي

دستگاه قضایی پشتیبان ایده های نوین شرکت های دانش بنیان است


در راستای شعار امسال، در مجموعه قضایی استان فارس تلاش کرده ایم علاوه بر پیگیری مشکلات حقوقی و قضایی واحدهای تولیدی و جلوگیری از توقف فعالیت آنان با تشکیل کارگروهی زمینه حمایت از ایده های خلاق و نوین شرکت های دانش بنیان را فراهم نماییم.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، رییس کل دادگستری استان فارس با حضور در دو واحد تولیدی در شهرک صنعتی شیراز ضمن بازدید از روند تولید، مشکلات حقوقی و قضایی این دو واحد  تولیدی را بررسی کرد.

این مسئول قضایی طی بازدید از کارخانه تولید نان صنعتی، با بیان اینکه یکی از اولویت اصلی برنامه های قوه قضاییه طی چند سال اخیر حمایت همه جانبه قضایی و حقوقی از واحدهای تولیدی بوده است، گفت: مجموعه قضایی استان فارس همسو با این سیاست های برنامه تحول قوه قضاییه  تلاش کرده است تا با بازگرداندن واحدهای تولیدی دارای مشکل به چرخه تولید و رفع موانع حقوقی و قضایی آنان سهم بسزایی در تولید و اشتغال داشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی با اعلام  اینکه همه توان خود را در مجموعه قضایی استان معطوف تحقق شعار سال  و رفع دغدغه های حقوقی سرمایه گذاران و تولید کنندگان خواهیم کرد، گفت: پرداختن به موضوعات اقتصادی گر چه از جمله تکالیف ذاتی دستگاه قضایی نیست اما برداشتن موانع از جمله موانع حقوقی و قضایی از پیش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه قضایی پشتیبان ایده های نوین شرکت های دانش بنیان است

دستگاه قضایی پشتیبان ایده های نوین شرکت های دانش بنیان است