مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 خرداد 1401 ساعت 11:322022-06-14سياسي

تحقق فرمان جهاد تبیین مهمترین تکلیف امروز رسانه های انقلابی است


جانشین فرمانده سپاه الغدیر در اقشار تخصصی بسیج استان یزد با اشاره به نقش رسانه ها در توسعه همه جانبه کشور، گفت: مهمترین تکلیف و وظیفه رسانه ها کمک به تحقق امر فرمان جهاد تبیین است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، سرهنگ حمیدرضا محدث پیش از ظهر امروز در نشست خبری دومین جشنواره رسانه ای ابوذر این استان، اظهار کرد: رسانه ها برای نقش آفرینی در جهاد تبیین نیاز است که دائما به سمت پیشرفت حرکت کند زیرا می تواند به گسترش اخلاق و معنوت و آموزه های دینی در جامعه کمک کند.

وی افزود: رسانه ها می توانند با جریان سازی و هدایت افکار عمومی به ویژه در حوزه اجتماعی تاثیر عمیقی داتشه باشند و امروز مهمترین عرصه نیز همین حوزه و عرصه است.

جانشین فرمانده سپاه الغدیر در اقشار تخصصی بسیج استان یزد گفت: الزام دستیابی به این مطلوب ها حرکت به سمت رشد و پیشرفت است که جشنواره ابوذر گامی در این مسیر است.

محدث تصریح کرد: رسانه برای این که بتواند در جنگ شناختی دشمن مقاوم باشد بایستی دائما دغدغه خود را رشد و تعالی قرار دهد زیرا در این عرصه اصابت تیرهای جنگ به افکار و اذهان مردم است که رسانه می تواند از این تهاجم جلوگیری کند.

جانشین فرماندهی سپاه الغدیر با بیان این که مهمترین، تکلیف و وظیفه رسانه ها کمک به تحقق امر قطعی و فوری فرمان جهاد تبیین است، خاطرنشان ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق فرمان جهاد تبیین مهمترین تکلیف امروز رسانه های انقلابی است

تحقق فرمان جهاد تبیین مهمترین تکلیف امروز رسانه های انقلابی است