مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 خرداد 1401 ساعت 11:372022-06-14سياسي

انجام جراحی «آپاندیسیت» به روش لاپاراسکوپیک برای اولین بار در اسفراین


متخصص و جراح عمومی بیمارستان امام خمینی (ره) اسفراین از انجام جراحی همزمان کیست تخمدان و آپاندیسیت برای اولین بار در اسفراین به روش لاپاراسکوپیک خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اسفراین، صبح امروز جواد میرزاپور، متخصص و جراح عمومی بیمارستان امام خمینی (ره) اسفراین در گفت وگو با رسانه ها از انجام جراحی همزمان کیست تخمدان و آپاندیسیت برای اولین بار در اسفراین به روش لاپاراسکوپیک خبر داد و اظهارکرد: انجام جراحی کیست تخمدان و آپاندیسیت به روش لاپاراسکوپیک جزو جراحی های پیشرفته لاپاراسکوپی محسوب می شود.

وی با اشاره به اینکه بیمار خانمی 40 ساله بود که با درد شکم مراجعه و در بررسی ها مشخص شد علاوه بر آپاندیسیت، یک کیست تراتوم مچور نیز دارد، گفت: با فراهم شدن تجهیزات و امکانات لازم در اتاق عمل، بسیاری از عمل ها جراحی به روش لاپاراسکوپیک در این بیمارستان انجام می شود که جراحی با این روش، به علت استفاده از ابزارهای پیشرفته و دقت بالا عوارض کمتری نسبت به روش های دیگر دارد.

متخصص و جراح عمومی بیمارستان امام خمینی (ره) اسفراین کاهش درد بعد از جراحی،کاهش ریسک عفونت و آسیب به بافت های دیگر بدن از قبیل چسبندگی و آسیب به احشا داخلی،کاهش میزان ماندگاری در بیمارستان و ترخیص زودهنگام بیمار و توانایی انجام فعالیت های طبیعی بعد از عمل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام جراحی «آپاندیسیت» به روش لاپاراسکوپیک برای اولین بار در اسفراین

انجام جراحی «آپاندیسیت» به روش لاپاراسکوپیک برای اولین بار در اسفراین