مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 خرداد 1401 ساعت 11:372022-06-14سياسي

کارگاه های ضایعاتی به خارج از محدوده شهر شیراز انتقال می یابد


سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شیراز گفت: برای حرکت در مسیر اصلاح و ساماندهی آسیب های اجتماعی، انتقال کارگاه ها و مراکز خرید و فروش ضایعات به خارج از محدوده شهری و نظارت بر فعالیت این صنف در دستور کار قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، جعفر طاهری، سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان شیراز در نشست ساماندهی ضایعات فروشی ها و بازیافت شهرستان، ریشه بسیاری از آسیب های اجتماعی و مبتلا به جامعه شهری از قبیل حاشیه نشینی، سرقت های خرد و متوسط، خرید و فروش مواد مخدر، کودکان کار و اتباع بیگانه و .

را در  ساماندهی نشدن و بلاتکلیفی صنف ضایعات فروشان و بازیافت مواد عنوان کرد.

وی ضمن تاکید بر ضرورت اقدامی جهادی و انقلابی از سوی شهرداری شیراز و اتحادیه صنف خرید و فروش ضایعات، افزود: مهمترین راهکار برون رفت از وضعیت موجود و حرکت در مسیر اصلاح و ساماندهی آسیب های اجتماعی، انتقال کارگاه ها و مراکز خرید و فروش ضایعات به خارج از محدوده شهری و نظارت بر فعالیت این صنف است.

طاهری بر تداوم روند تذکر به واحدهای مجوز دار و پلمب واحدهای غیرمجاز خرید و فروش ضایعات سطح شهر توسط شهرداری و نیروی انتظامی تاکید و خاطرنشان کرد: از شهرداری شیراز انتظار می رود با مشارکت اتاق اصناف استان، ظرف مدت چهار ماه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگاه های ضایعاتی به خارج از محدوده شهر شیراز انتقال می یابد

کارگاه های ضایعاتی به خارج از محدوده شهر شیراز انتقال می یابد