مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 خرداد 1401 ساعت 11:372022-06-14حوادث

کشف بیش از 7 هزار لیتر سوخت قاچاق در اراک


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک محمد عقیل سلگی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در تداوم طرح های عملیاتی مبارزه با قاچاق سوخت، تیمی از مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان اراک یک دستگاه خودروی کامیون حامل سوخت قاچاق را شناسایی کردند.

وی خاطرنشان کرد: در عملیاتی این خودرو توقیف و مأموران در بازرسی از آن موفق به کشف 7 هزار و 352 لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوییل شدند.

رییس پلیس امنیت اقتصادی استان مرکزی با اشاره به ارزش 1 میلیارد و 668 میلیون ریالی سوخت کشف شده افزود: راننده خودرو در این عملیات دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شد.

4 تن گردو و خشکبار قاچاق در دلیجان  سلگی همچنین گفت: در عملیات مأموران انتظامی شهرستان دلیجان نیز، یک دستگاه خودروی کامیون متوقف و بیش از 4 تن خشکبار کشف شد.

  وی افزود: تیمی از مأموران انتظامی شهرستان دلیجان، یک دستگاه خودروی کامیون حامل بار قاچاق را در یکی از محورهای مواصلاتی این شهرستان شناسایی کردند.

رییس پلیس امنیت اقتصادی استان مرکزی اظهار داشت: در عملیاتی این خودرو متوقف و در بازرسی از آن 3 تن و 750 کیلوگرم گردو، 65 کیلوگرم مغز گردو و 230 کیلو نخودچی قاچاق کشف شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از 7 هزار لیتر سوخت قاچاق در اراک

کشف بیش از 7 هزار لیتر سوخت قاچاق در اراک