مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 خرداد 1401 ساعت 11:572022-06-14اقتصادي

آغاز نصب دستگاه های کارت خوان هوشمند از روز شنبه در نانوایی های آذربایجان شرقی


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی گفت: نصب دستگاه های کارت خوان هوشمند از روز شنبه در نانوایی های استان آذربایجان شرقی آغاز می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، محمد کلامی ظهر امروز در جلسه کارگروه آرد و نان استان آذربایجان شرقی اعلام کرد و  اظهار کرد: تلاش می کنیم تا عملیات نصب این دستگاه ها در کمترین زمان ممکن در کل استان انجام شود.

وی افزود: پس از پایان نصب این دستگاه ها، فروش نان تنها با این دستگاه ها امکان پذیر بوده و مردم می توانند با تمام کارت های بانکی بدون محدودیت خرید کنند.

کلامی با بیان اینکه این دستگاه برای تمام نانوایی های فعال استان نصب می شود، گفت: این طرح در راستای مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها و با هدف شفاف سازی خرید نان از منظر نوع آرد، میزان مصرف و کنترل قیمت اجرا می شود و بانک سپه در اجرای آن مشارکت دارد.

وی خاطرنشان کرد: قیمت نان بعد از نصب این دستگاه ها تغییری نخواهد کرد و میزان آرد اختصاصی به نانوایی نیز به میزان فروش نان که در دستگاه هوشمند ثبت می شود، بستگی دارد.

کلامی تصریح کرد: با اجرای این طرح، نظارت بیشتری بر نحوه پخت و توزیع نان انجام خواهد شد و جلوگیری از قاچاق آرد و توزیع خارج از شبکه آن از اهداف دیگر طرح است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز نصب دستگاه های کارت خوان هوشمند از روز شنبه در نانوایی های آذربایجان شرقی

آغاز نصب دستگاه های کارت خوان هوشمند از روز شنبه در نانوایی های آذربایجان شرقی