مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 خرداد 1401 ساعت 12:472022-06-14سياسي

گازرسانی به منطقه راویز رفسنجان وارد فاز اجرایی شد


نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس از اتمام مطالعات طرح گازرسانی به منطقه راویز تا پایان تیرماه خبر داد و گفت: طبق برنامه زمان بندی شده ابتدای آذرماه 1401 عملیات لوله گذاری و گازرسانی به منطقه راویز آغاز خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رفسنجان، حجت الاسلام حسین جلالی امروز اظهار داشت: در طرح های گازرسانی در استان موفقیت های خوبی حاصل شده و اکثر شهرها و روستاهای استان از نعمت گاز برخوردار شدند.

در حوزه رفسنجان منطقه راویز هنوز از نعمت گاز برخوردار نیست و پیرو جلساتی که با وزیر نفت داشتیم، دستور انتقال گاز به روستاهای راویز گرفته و مصوبه آن اخذ شده است و از همان زمان مطالعات طرح آغاز شده است.

نماینده رفسنجان و انار در مجلس تصریح کرد: به دلیل اینکه این طرح از شهربابک باید اجرا شود طبیعی است در مسیر روستاها و مناطقی که در حوزه شهربابک هستند هم از نعمت گاز برخوردار شوند.

وی خاطرنشان کرد: پیرو سخنان مدیرعامل شرکت گاز استان و طبق برنامه زمان بندی شده، تا چهل روز آینده تقریبا تا اواخر تیرماه مطالعات گازرسانی به راویز تمام خواهد شد و نقشه برداری و برنامه برای اجرا تمام می شود و برنامه های مناقصه انجام می گیرد.

  حجت الاسلام جلالی ابراز امیدواری کرد موانعی در راستای اجرای این طرح ایجاد نشود که بتوانیم تا یک سال آینده شاهد اف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گازرسانی به منطقه راویز رفسنجان وارد فاز اجرایی شد

گازرسانی به منطقه راویز رفسنجان وارد فاز اجرایی شد