مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 خرداد 1401 ساعت 12:572022-06-14سياسي

دیدار وزیر دفاع ازبکستان با فرمانده تروریست های سنتکام


وزیر دفاع ازبکستان با فرمانده تروریست های سنتکام (ستاد مرکزی نیروهای مسلح آمریکا) در شهر تاشکند دیدار و مسائل امنیتی را مورد بررسی قرار دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در تاشکند، بهادر قربان اف وزیر دفاع ازبکستان و مایکل کوریلا فرمانده تروریست های سنتکام (ستاد مرکزی نیروهای مسلح آمریکا) در شهر تاشکند دیدار و مسائل امنیتی آسیای مرکزی را مورد بررسی قرار دادند.

وزیر دفاع ازبکستان ضمن خیرمقدم، انتصاب وی در این سمت را تبریک گفت.

قربان اف گفت: روابط بین ازبکستان و آمریکا بر اساس اصول برابری، اعتماد و احترام متقابل توسعه یافته و به یک سطح شراکت راهبردی وارد شده است.

وی تاکید کرد: ما در مبارزه با افراط گرایی، تروریسم بین المللی و دیگر تهدیدات فراملی که صلح و ثبات را تهدید می کنند، با آمریکا هدف مشترک داریم.

وزیر دفاع ازبکستان افزود: ما همکاری های دوجانبه با آمریکا در زمینه های نظامی و نظامی- فنی و همچنین در تامین امنیت در منطقه آسیای مرکزی را بسیار ارزشمند می خوانیم و آماده تشدید روابط بین دولتی در زمینه دفاعی هستیم.

فرمانده مرکزی نیروهای مسلح آمریکا ضمن قدردانی از پذیرایی مقامات ازبکستان خاطرنشان کرد: از سفر روز گذشته به شهر سمرقند و تماشای بازی های ملی کوراش و کوپکاری (بزکشی)  تحت تأثیر قرار گرفتم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار وزیر دفاع ازبکستان با فرمانده تروریست های سنتکام

دیدار وزیر دفاع ازبکستان با فرمانده تروریست های سنتکام