مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 خرداد 1401 ساعت 13:172022-06-14سياسي

موفقیت در هر بخشی وابسته به قوی شدن در حوزه رسانه است


معاون هماهنگ کننده سپاه استان اصفهان گفت: اگر در حوزه رسانه قوی نشویم، در دیگر بخش ها نیز نمی توانیم موفق شویم زیرا درصورت ضعف در رسانه نمی توانیم توفیقات خود را به مردم خود نشان دهیم و حس امید و حرکت به قله در میان مردم از بین می رود و حرکت ما کند می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، مرتضی عمومهدی معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان پیش از ظهر امروز در مراسم معارفه مسؤول سازمان بسیج رسانه استان اصفهان اظهار داشت: امام(ره) می گفت که مردم کشور ما همه مسلمان هستند و نظام و حکومت اسلامی باید حاکم باشد و بنابراین شاه باید برود؛ مردم و امام سختی های بسیار متحمل شدند اما به حکومت اسلامی رسیدند که در این حکومت چند شعار داریم و یکی از آن ها این است که به کسی ظلم نمی کنیم و زیربار ظلم هم نمی رویم.

وی عنوان کرد: تا آن موقع کسی از این حرف ها نزده بود و دنیا چند ابرقدرت داشت و دنیا پذیرفته بود که عده ای حاکم و زورگو باشند و بقیه هم مطیع و مستعمره باشند.

عمومهدی تصریح کرد: کشور ایران که کاملاًدر ید قدرت این کشورها بود، نظامی تشکیل داد و گفت می خواهم مستقل باشم، به همین دلیل برای آن ها خیلی سخت بود و می گفتند که ممکن است دیگر کشورهای جهان سوم هم از ایران الگو بگیرند و بنابراین از ابتدای انقلاب اسلامی پا در کفش ما کردند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موفقیت در هر بخشی وابسته به قوی شدن در حوزه رسانه است

موفقیت در هر بخشی وابسته به قوی شدن در حوزه رسانه است