مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 خرداد 1401 ساعت 13:172022-06-14سياسي

حافظان قرآن کریم به دنبال امیدآفرینی در مناطق محروم قم


حافظان و فعالان قرآنی در قالب گروه کریمه اهل بیت(س) با برگزاری محافل قرآنی در محله های مختلف شهر قم به ویژه محلات محروم، با اجرای جنگ شادی و محافل قرآنی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس_فاطمه قاسمی: سکوت در منطقه اسماعیل آباد شهر قم حاکم است، منطقه ای که از محروم ترین مناطق کشور است و مردم آن از کمترین امکانات رفاهی محروم هستند.

محرومیت از رخسار این نقطه از شهر پیداست و در دل مردمانش هیاهوی فقر بیداد می کند و وضعیت فقر مردم اسماعیل آباد نیاز به توصیف چندانی ندارد.

مشکلات معیشتی فضای محله را هم مورد تاثیر خود قرار داده و بیشتر اوقات سکوت اسماعیل آباد را فرا گرفته است اما شبی این سکوت با صوت حجازی و دلنشین قرآن شکسته می شود و زمزمه ملکوتی قرآن مردم را هوشیار می کند، زمزمه ای که نجواگر آن نوجوانی است که از صدای داودی او بوی خوش بهشت شنیده می شود.

فراز خوانی ملکوتی قرآن که به پایان می رسد، زمزمه رضا رضا طنین انداز می شود زمزمه ای که اکوی آن صدای باد است و مداحی نوجوانی که در پناه زمزمه باد صدای خود را بلند کرده تا مردم با شنیدن زمزمه رضا رضا متوجه کاروان قرآنی کریمه اهل بیت(س) شوند.

  کاروانی که متشکل از سفیران کریمه حرم بانوی کرامت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها هستند، قافله ای که با خود پرچم متبرک حرم را بر روی دست های خود آورده ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حافظان قرآن کریم به دنبال امیدآفرینی در مناطق محروم قم

حافظان قرآن کریم به دنبال امیدآفرینی در مناطق محروم قم