مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 خرداد 1401 ساعت 13:172022-06-14اقتصادي

نارضایتی شهروندان بوشهری از افزایش قیمت شن و ماسه


مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: تعیین نرخ های جدید انواع شن و ماسه از سوی انجمن صنفی کارفرمایی صنایع و معادن استان به منظور افزایش کیفیت محصول و تامین بخشی از هزینه های فرایند تولید انجام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، مهدی صفوی ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: نرخ های جدید تنها مربوط به تولید کالاهای منطبق با شرایط استاندارد بوده و به هیچ وجه کالاهای غیر استاندارد را شامل نمی شود، و نظارت مستمر بر قیمت و کیفیت محصولات واحدهای تولیدی شن و ماسه با همکاری سایر دستگاه های مرتبط از قبیل اداره کل استاندارد به منظور برخورد با تخلفات احتمالی با جدیت در سطح استان اجرا می شود.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر افزود: پیگیری مسائل و مشکلات صنایع معدنی از جمله واحدهای شن و ماسه از ابتدای سالجاری تا کنون به منظور استمرار فعالیت و افزایش تولید از طریق جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با حضور مسئولین دستگاه های اجرایی مورد دستور کار جدی قرار داشته است.

وی با اشاره به دستورالعمل نرخ گذاری کالا و خدمات صنفی که دسته بندی آن در 3 گروه کالایی است اعلام کرد: شن و ماسه مشمول گروه سوم اولویت های نرخگذاری بوده و مشمول نرخ گذاری دستوری نیستند و همچنین نرخ این قبیل کالاها بر اساس ضوابط هیات تعیین و ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نارضایتی شهروندان بوشهری از افزایش قیمت شن و ماسه

نارضایتی شهروندان بوشهری از افزایش قیمت شن و ماسه