مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 خرداد 1401 ساعت 13:272022-06-14سياسي

یکی از ائمه جماعات: در 24 سالگی امام جماعت مسجد شدم، اما عده ای رفتند!


تولیت مدرسه علمیه بقیه الله تهران گفت: در بدو ورودم به یکی از مساجد، بسیاری از نمازگزاران تنها به دلیل اینکه24 ساله از نظر آن ها کم سن و سال بودم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، محفل همسنگران بنیاد هدایت با موضوع تجربه نگاری امامت مسجد با حضور حجت الاسلام سیدناصر میرمحمدیان مدیرعامل بنیاد هدایت و حجت الاسلام سعید دسمی تولیت مدرسه علمیه بقیه الله تهران برگزار شد.

  اگر از مسجد صیانت شود، مسجد هم از ما محافظت می کند حجت الاسلام دسمی در این برنامه به ابعاد مختلف مسجد اشاره کرد و گفت: مسجد دو بُعد تشریعی و تکوینی دارد.

در روایات ما گفته شده است که از تقوا صیانت کنید که تقوا هم از شما صیانت می کند در خصوص مسجد نیز چنین است اگر از مسجد صیانت کنیم مسجد نیز از ما حفاظت می کند.

تولیت مدرسه علمیه بقیه الله به برکات برگزاری برنامه های فرهنگی و معرفتی در مساجد اشاره کرد و افزود: وقتی جلسات این چنینی را در یک مسجد برگزار می کنیم، یک اثر دارد و در غیر مسجد یک تأثیر دیگری دارد.

این ها برکاتی است که ویژه مساجد با صیغه شرعی است.

مسجد معنویت دارد و به کارها شتاب می دهد وی با اشاره به اثر معنویت افراد در دفاع مقدس خاطرنشان کرد: در جبهه بچه هایی اهل تهجد، ذکر و اشک بودند از مقاومت بالاتری برخوردار بودند که معمولاً معنویت بالات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یکی از ائمه جماعات: در 24 سالگی امام جماعت مسجد شدم، اما عده ای رفتند!

یکی از ائمه جماعات: در 24 سالگی امام جماعت مسجد شدم، اما عده ای رفتند!