مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 خرداد 1401 ساعت 13:472022-06-14پزشكي

کاهش آمار مرگ های کرونایی نمادی از همبستگی ملی است


مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی، وزارت بهداشت با بیان اینکه کاهش آمار مرگ های کرونایی نمادی از همبستگی ملی است، گفت:به رغم همه دشمنی ها و بدعهدی ها ، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، سیدمحمد پورحسینی مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی، وزارت بهداشت ظهر امروز در آیین گرامیداشت روز جهانی اهدای خون اظهار کرد: یکی از افتخارات ما در دوران کرونا این است که به رغم کاهش چشمگیر اهدای خون در جهان، در ایران شاهد کاهش کمترین سطح اهدای خون بودیم و به رغم همه دشمنی ها و بدعهدی ها ،مردم در کنار کادر سلامت ایستادند و به آنها اعتماد کردند و با هم توانستیم از این روزها عبور کنیم.

وی با بیان اینکه در دنیا برای پیشرانه های پیشرفت و توسعه، تئوری تعریف شده است، گفت: برخی از این پیشرانه ها پیشرفت را اقتصادی، فضای باز سیاسی و برخی هم در ارتقای فرهنگی تعریف کرده اند.

مشاور وزیر بهداشت ادامه داد: همه ملت ها به دنبال قهرمان سازی و تقویت حس نوع دوستی هستند و ما در کشور خود در همه دوران ها شاهد تقویت این حس بودیم و بعد از انقلاب نیز حس نوع دوستی و ایثار در کشور شتاب گرفت.

پورحسینی با بیان اینکه کاهش آمار مرگ های کرونایی نمادی از همبستگی ملی است تصریح کرد: در دوران هشت سال دفاع مقدس مردم با جان و مال و خون خودشان از کشور دفاع کردند و هر وقت که نیاز به ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش آمار مرگ های کرونایی نمادی از همبستگی ملی است

کاهش آمار مرگ های کرونایی نمادی از همبستگی ملی است